raining rainbow

My photo
Believe in yourself, build your strength, you are strong, You're beautiful and smart and capable of doing anything.

Followers

Tuesday 5 June 2012

mubin audah

dia, mungkin tak semua tahu perangai dia yang sebenar. pepatah melayu ada berkata "tak kenal maka tak cinta" ya, aku dah lama jatuh cinta dengan dia. disaat aku memerlukan pertolongan dan bangkit dari hidup aku. dia yang menolong. jika aku kesempitan wang dulu, dia yang menghulurkan duitnya dulu. jika aku bersedih dia yang datang. sanggup membonceng motornya dari ipoh - shah alam, hanya utk menemaniku yang sedang berduka disebabkan lelaki. kejujurannya yang sentiasa dipamerkan. keanakan beliau yang sentiasa ditunjukkan. kasih sayang dia yang tak berhenti memberitahu ku. membuatkan aku tak menyangka dia akhirnya menjadi milikku. mungkin tidak semua faham. perangai mungkin agak kasar didepan mata semua orang. tapi bila berdua. dia seolah2 bertukar imej. dari seorang yang kasar ke seorang yang lembut dan manja. kadang2 dia yang memberiku semangat agar terus belajar. supaya senang dihari kelak. bukan juga utk dia. tapi untukku dan juga keluargaku. mungkin caranya menyatakan sayang berbeza. tapi aku faham. dia tidak melarang aku keluar. tapi dia mahu menjaga maruah ku sebgai bakal isterinya. aku bahagia. terima kasih sayang. malah disebabkan dia. aku mula untuk belajar segi agama. mula mengenakan selendang sebagai permulaanku menutup aurat ku sabgai perempuan. syukur alhamdulillah. amin. semoga kekal kehidupan kita. agar segala rintangan yang kita hadapi buat kita lebih bersedia untuk menghadapi hidup bersama di masa depan. aku menunggu hari dimana dia meghulurkan tangannya kepada ku. dan saksi mengatakan sah. amin.

sajer

english tidak berapa bagus..
gelak sorng2...
hahaha
='D