raining rainbow

My photo
Believe in yourself, build your strength, you are strong, You're beautiful and smart and capable of doing anything.

Followers

Wednesday 6 June 2012

pinta ku padaNYA

tak tahu la nak cakap sama ada ni pressure atau pun satu dugaan. ya allah, kuatkan la imanku ya allah, kau tunjukkan aku jalan yang sepatutnya aku ambil ya allah. aku mohon pada mu ya allah. sungguh aku tak tahu apa perasaan aku kala ini. hmmm, aku tahu pada islamnya ya aku dah bertunang setelah dia melafazkan kata2 untuk memperisterikan aku. malah, ibu bapanya juga tidak melarang. yang aku takutkan hanya lah keluarga. apa yang patut aku lakukan ni ya allah. bimbing aku ke jalan yang benar ya tuhan ku. tidak ku sebarang cela jika berlaku dugaan menimpa ya allah. ya tuhan. tenteramkan lah hati hamba mu ini. sesungguhnya aku masih dalam kesesatan dan menunggu jalan benarmu ya allah.

sajer

english tidak berapa bagus..
gelak sorng2...
hahaha
='D