raining rainbow

My photo
Believe in yourself, build your strength, you are strong, You're beautiful and smart and capable of doing anything.

Followers

Thursday 31 May 2012

norma hidup

susahnya kalau hidup semua orang suka mementingkan diri sendiri dan suka mengunakan orang lain. tak semestinya dia diam. dia suka apa yang korang buat. dan tak semestinya kalau dia bising ni dia kuat. aku dah malas nak mengeluarkan kata2 sebab kalau aku marah dia akan jadi lain cerita dia. dan aku tahu cerita tu akan end up mcam mana. memang aku menurut segala apa yang disuruh. ye aku agak naif. tapi tak sebenarnye, aku jarang nak cari gaduh sebab aku ada masa silan aku yang membuatkan aku sukar nak bergaduh. dan kepada yang berkenaan la. stop la pergunakan org atas dasar kawan. kalau kawan. tak akan sekali korang susahkan kawan sendiri. dan tak pula korang berterima kasih kalau apa2 yang ditolong malah lembu punya susu sapi pula yang dapat nama. hmmm sedihnya korang ni. hmmm

sajer

english tidak berapa bagus..
gelak sorng2...
hahaha
='D