raining rainbow

My photo
Believe in yourself, build your strength, you are strong, You're beautiful and smart and capable of doing anything.

Followers

Monday 8 October 2012

blockbuster-color blocking

Lagi sekali, dah lama sangat tak mengupdate blog saya. Sunyi sepi rasanya hidup di shah alam tak ada yang tersayng dekat. ye la. tersayang dah kerja. So terpaksa la mengikut jadual waktu beliau yang tak kenal erti waktunya. hhmmmm sampai bila pun tak sure la. Tapi takat ni alhamdulillah masih lagi mampu untuk bertahan. tapi rindu nak calling n text seperti dahulu. Amat amat jarang sekali. hmmmm, sedih mesti lah sedih. siapa yang tak sedih kalau tetiba situasi berubah. Dia pun kadang2 cakap saya macam tak ada masa nak melayan masa dia free. Nak buat macam mana sayang, saya busy awak free.Awak busy saya pula yang free.  okay enuff la kan cakap pasal ni.

ohhh ya btw, say dan beberapa rakan saya telah menghadirkan diri secara sukerela untuk menjadi fans pada malam anugerah blockbuster di astro ria. Yup, al maklum la broadcaster merangkap masscommers sekarang kan. pffft benci ayat tu sebenarnye. HAHA. okay. cerita nya kenapa la bebudak ni obses sgt dengan sesetengah artis yang padahal mereka tahu yang artis tu pun hanya manusia biasa tapi kadang2 artis itu sendiri sangat la sombong. HAHAHA. jangan nak banned saya pula.

Bukan itu sahaja, bebudak ni pun kalau terover excited sangat pun jangan la sampai tolak kepala orang atau buat benda yang memalukan diri sendiri boleh? control urself infront of people especially infront of org yang akan kite kerja bawah dia. ada faham? 

the best part is masa blockbuster is, when i met yana samsudin. so cuuttteee! like her very much! n she's so nice! hehehe. n then, masa sleeq perform homai. kenapa depan kami anda duduk dan mengadap. ohhh cair disitu. tapi awak artis hahahha, soo saya tak berapa berkenan tapi saya sangat minat lagu awak. ceewaaaah gitu. maaf ye kalau ada yang terbaca! peminat fanatik ke terover atik ke. HAHA nitessss 


No comments:

sajer

english tidak berapa bagus..
gelak sorng2...
hahaha
='D