raining rainbow

My photo
Believe in yourself, build your strength, you are strong, You're beautiful and smart and capable of doing anything.

Followers

Thursday 9 August 2012

sabar

Sungguh aku boleh menduga, tiap kali berlakunya situasi ni. Ada la tu yang jadi kepala dan pak turut. Dah biasa dan dah lali. Plus dah malas nak layan. Nanti susah patah balik, hmmm macam la tak tahu perangai. Ya allah ya tuhan ku, sungguh besar ujian mu kali ini. aku sungguh tak menyangka akan berulang lagi dugaan yang sama. tapi terima kasih kerna beri peluang untuk aku mencuba perbanyakkan sabar ku dengan dugaan mu. sungguh aku yakin kau akan menunjuk jalan yang benar dan lurus kepada hamba mu, Aku tak meminta lebih ya tuhan ku. Cuma aku pinta aku tunjuk kebesaran mu pada mereka yang tidak sujud pada mu ya allah.  kau duga la mereka seperti mana engkau menduga diriku. Sesungguhnya doa orang yang telah teraniaya mungkin termakbul oleh mu, Mungkin bukan saat ini. tapi suatu hari nanti. Aku tidak meminta agar sesiapa diberikan kecelakaan. aku hanya mahu kau tunjuk kan hidayah mu dan dugaan yang sama kau berikan pada ku. Supaya mereka tahu menghormati orang dan tidak lagi menganiaya mereka yang baik terhadap mereka. aku mohon doa dari mereka yang telah dianiaya. amin amin ya rabbal al amin.

No comments:

sajer

english tidak berapa bagus..
gelak sorng2...
hahaha
='D