raining rainbow

My photo
Believe in yourself, build your strength, you are strong, You're beautiful and smart and capable of doing anything.

Followers

Tuesday 8 May 2012

duit

Dalam dunia tak akan tak ada masalah duit kan? Sekarang saya pun ada masalah duit juga. hmm entah la. mungkin belum ada rezeki saya kot. tapi saya bersyukur, masih ada lagi yang menolong yang meringankan beban saya. terima kasih buat yang berkenaan. hmmm mungkin bukan sekarang masanya untuk saya terima rezeki yang menguntungkan. tapi saya masih bersyukur dengan rezeki yang sedikit. terima kasih. alhamdulillah saya masih lagi boleh hidup walaupun dalam kekurangan. tapi saya harap. kalian faham. Bukan semua orang senang, walaupun berjuta duit sekali pun dalam bank. masih tak dapat gembira kan hati. begitu juga sebaliknya.

sajer

english tidak berapa bagus..
gelak sorng2...
hahaha
='D